התקשרו כבר עכשיו :
050-230-3044
אנחנו נמצאים כאן :
שד' בן צבי 2 קרית ים
חפשו אותנו :
X

לתיאום אימון ניסיון חינם מלאו פרטים:



מה זה קרוספיט

באימון קרוספיט אנחנו רצים, קופצים, מניפים משקולות, מטפסים על חבלים, הופכים צמיגים ולמעשה לא עובדים עם מכשירים – מתרכזים בהבנת תנועת הגוף ומהחיים ביום-יום. התחושות במהלך האימון הן של אופוריה, למידה מהמאמנים שנותנים יחס אישי, שאיבת כוחות מהקבוצה שמעודדת ועובדת ביחד, סיפוק במלוא מובן המילה – לאחר סיום האימון, תחושת הגאווה והאדרנלין נמשכת לתוך היום. 

ממה זה בעצם התחיל?

האימונים מתבצעים בקבוצות קטנות ולכן אנו מספקים לכל מתאמן יחס אישי ולמעשה משלבים בין אימון בקבוצה לאימון אישי.

קרוספיט היא שיטת אימון שנוצרה בשנת 1995 על ידי המתעמל והמאמן גרג גלסמן בארה”ב. גלסמן התבקש לבנות תוכנית אימונים בשביל כוחות המשטרה של סנטה קרוז בקליפורניה שתכין אותם בצורה הטובה ביותר לכל תרחיש אפשרי (“Prepare for the unknown and unknowable”). גלסמן היה האדם הראשון בהיסטוריה שהגדיר את המילה כושר גופני בדרך הניתנת למדידה – עבודה רציפה בעצימות גבוהה בשימוש בתרגילים רחבים ובדגש לתרגילים פונקציונאליים. שיטת אימון מתקדמת זו מערבת את כלל מרכיבי הכושר הגופני ומכינה את האדם אל הבלתי צפוי והלא נודע.

מה זה באמת אומר?

שיטת האימון נמדדת לפי תוצאות – שלושת הדגשים הכי חשובים הם:
1. בטיחות – הקפדה על למידת התנועות ויישומן בבטיחות
2. יעילות – עבודה נכונה בזמן הקצר ביותר. שיפור הטכניקה וסיבולת
3. תועלת – תוצאות

אלה יכולים להיות מדודים אך ורק על ידי עובדות הנצפות לעין וחזרה עליהם.
קרוספיט מציע את הפירוש הכי נכון להגדרה “כושר גופני”.

מטרת הקרוספיט היא להכין את גופנו לכל סיטואציה אפשרית גם בשגרה וגם בחירום. המשמעות היא לא להיות הכי חזק במכון ולהרים טונות של משקל או לרוץ 10-15 קילומטר באימון, לבצע 100 מטח או 100 שכיבות שמיכה, המשמעות בקרוספיט זה להיות טוב בהכל מהכל.

בשורה התחתונה, המומחיות של קרוספיט היא לא להתמחות. בקרוספיט לא מאמנים את הגוף לביצוע משימה אחת או מספר משימות, לדוגמא: מרים משקולות מכין את גופו להרמת משקל, רוכב אופניים מאמן את גופו לרכיבת אופניים ואצן מתמקד בריצה. השיטה דוגלת בעבודה בשימוש רחב של תרגילים ממגוון תחומי הספורט הקיימים כגון: הרמה והנפת משקולות(weightlifting), פאוור ליפטינג (powerlifting) והתעמלות קרקע.

חשוב לדעת!

  •  לא דורשים מכל אדם ואדם בכל גיל לבצע את אותם תנועות ואותם עומסי עבודה שאנו נותנים למתאמנים הותיקים שלנו אך בכל זאת אנו דורשים מהם לבצע את אותו האימון (בדירוג שונה, עומס מופחת, או שינוי בצורת התרגיל אך בשמירה על אותם מרכיבים) בעצימות גבוהה ולתת 100% מעצמם לאורך כל האימון.
  • המדד הכי טוב לאדם הוא עצמו, זה אומנם אימון בקבוצה ונכון שישנה אווירה של תחרות אך אמינות היא המפתח. אתה בונה את הכושר שלך, אתה בונה את הבריאות שלך ואך ורק אתה יכול ליצור “אני” חדש, חזק יותר, בריא יותר ובעל כושר גופני גבוה יותר.

אם אתם נוהגים להתאמן בוודאי שמעתם על המושג קרוספיט. מי שלא מכיר אז מדובר בשיטת אימון אשר מטרתה להביא את המתאמן למוכנות פיזית בכל מצב שהוא. מה זה קרוספיט? הרעיון העיקרי בשיטה הזו הוא מומחיות ללא התמחות. הכוונה הינה אימון כושר נרחב במגוון רחב של תרגילים ולא התמקדות רק במרכיב אחד. התמקצעות בכל המרכיבים היא סוד ההצלחה. במהלך אימון כזה משתנה העצימות אך היא תמיד נותרת גבוהה. האימונים הם שונים אחד מהשני וכל פעם מתבצע למעשה אימון חדש לגמרי. Sunset Bay הוא חדר כושר שמתמחה בשיטה זו ומצויד בכל מה שצריך בשביל לאמן באופן מקצועי.

מה זה קרוספיט – גישה

האימון הוא בגישה שצריך להתנסות בכמה שיותר תחומים וכך להכין את הגוף לכל מצב. הקרוספיט מטפל בסוגים שונים של יכולות גופניות. להלן רשימה של כמה מהחשובות בהן:

  •  באמצעות האימון ניתן להגיע ליכולת ביצוע של כמה תנועת שונות בו זמנית. הגעה לקורדינציה היא חשובה מאוד ויכולה לתרום רבות לשגרת היום יום.
  • סיבולת של הלב והריאות, כלומר היכולת של הדם להעביר כמות גדולה יותר של חמצן למערכות השונות ביעילות.
  • שיפור של הכוח. היכולת לדחוף, להרים ולדחוק עצמים שונים,
  • פיתוח הסיבולת של השריר לאורך זמן רב. מועילה למאמץ גופני ממושך.
  • גמישות היא תכונה חשובה מאוד ותסיע בהימנעות מגב תפוס, כאבים ברגליים ובצוואר.
  • זריזות ומהירות לא יזיקו וכך ניתן לבצע פעולות שונות בזמן קצר יותר.
  • הפעלה של מקסימות כוח בזמן קצר כלומר פיתוח העוצמה של הגוף.
  • פיתוח של רמת שיווי משקל גבוהה שתסייע במניעת תאונות שונות ותפקוד טוב יותר במצבי לחץ ודחק נפשי.

להיכנס באמת לכושר

ככל שאתם שולטים בכל הפרמטרים ומרכיבי הכושר כך תתקרבו יותר ויותר אל המטרה שהיא כניסה לכושר גופני מעולה וכל מה שמשתמע מכך. מדובר באימוני אינטרוולים, כלומר האימון מתבצע דרך עבודה ומנוחה שמתרחשים בזמנים ומרווחים קבועים. המאמן הוא זה שקובע בשבילכם (לפחות בתחילת הדרך) אילו משקלים אתם אמורים להרים ומה יכללו האימונים. מומלץ לסמוך על המאמן ולעבוד על פי ההדרכה שלו.

 

 

מה זה קרוספיט

 

קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל